AKTUALNOŚCI eConsulting na Salesforce Trailblazer Events 2019

W tym roku wyruszyliśmy na spotkania z pionierami dużych i średnich przedsiębiorstw podczas Basecampów Salesforce. Byliśmy w Hamburgu, Berlinie, Warszawie, Zurychu i Dublinie, gdzie udało nam się zaczerpnąć inspiracji i spotkać ze stale rosnącą społecznością Salesforce CRM.  

Salesforce zapowiada czwartą rewolucję przemysłową. Obecnie widać, że tworzenie sieci kontaktów i interakcji z klientami jest prawdziwym motorem napędowym.

Według najnowszych trendów, firmy będą cyfryzować swoje procesy, aby lepiej obsługiwać i rozumieć swoich klientów. Jednak nie powinny popełniać błędu polegającego na przekształcaniu obecnych procesów jeden do jednego w procesy cyfrowe, lecz powinny wykorzystać okazję do stworzenia i zmapowania innowacji procesowych w sposób zorientowany na klienta. 

Firmy, którym uda się to zrobić dobrze, wyjdą silniejsze z transformacji cyfrowej i zaoferują swoim klientom długoletnie doświadczenie, spełniając wszystkie ich potrzeby. 

Salesforce jest w pełni zaangażowany w Service Cloud jako centralny punkt kontaktowy z klientem. Dzięki temu może zrozumieć swojego klienta, nauczyć się od niego, zainspirować go i wskazać nowe innowacje produktowe – tutaj klient doświadcza zmiany perspektywy z: “Co kupuję” na “Jak kupuję„.

Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak eConsulting wspiera swoich klientów za pomocą usługi Salesforce Service Cloud, skontaktuj się z nami: salesforce@econsulting.pl 


PODZIEL SIĘ NA:

Request a consultation

Do not hesitate to contact us to get the best services! Call us or you can leave your number below and we will contact you.

Zamów konsultację

Masz pytania odnośnie naszej oferty? Zadzwoń lub zostaw swój numer poniżej i my zadzwonimy do Ciebie.

Julia Janowska FORMULARZ KONTAKTOWY

FORMULARZ KONTAKTOWY