Wdrożenie złożonego systemu informatycznego dedykowanego zarządzaniu zasobami ludzkimi, w szczególności skierowanego do tysięcy, a nawet dziesiątków tysięcy użytkowników, stanowi duże wyzwanie dla każdej organizacji. Jako oficjalny partner Cornerstone, eConsulting współpracuje z firmami, aby uprościć proces wdrożenia i obsługi platformy.
Nasza oferta doradztwa biznesowego i utrzymania systemu skoncentrowana jest na wsparciu naszych klientów w osiągnięciu wyznaczonych celów biznesowych, kadrowych oraz założonych zwrotów z inwestycji (ROI). Wyróżniamy się usługą utrzymania systemu w środowisku GxP w zwalidowanym stanie.
Jesteśmy liderem w zakresie usług operacyjnych, wdrożeniowych, integracyjnych i konsultingowych dla systemów Cornerstone OnDemand w Europie Środkowo-Wschodniej..
Odwiedź naszą platformę zakupową dedykowaną usługom Cornerstone OnDemand, aby zapoznać się ze szczegółową ofertą.
Usługi CSOD kierujemy do dużych i średnich firm. Zakres naszego działania ma charakter globalny. Obsługujemy firmy z obszarów: EMEA, LATAM, APAC oraz USA. Posiadamy bardzo bogate doświadczenie w pracy z firmami z branży farmaceutycznej i medycznej, dla której realizowaliśmy projekty na samym początku działalności. Obecnie naszą ofertę CSOD kierujemy do branż:
Medycznej
Farmaceutycznej
Finansowej
Telekomunikacyjnej
Administracji publicznej
Transportu i logistyki
FMCG
Energetycznej
Automotive
Usługi CSOD kierujemy do dużych i średnich firm. Zakres naszego działania ma charakter globalny. Obsługujemy firmy z obszarów: EMEA, LATAM, APAC oraz USA. Posiadamy bardzo bogate doświadczenie w pracy z firmami z branży farmaceutycznej i medycznej, dla której realizowaliśmy projekty na samym początku działalności. Obecnie naszą ofertę CSOD kierujemy do branż:
Cornerstone OnDemand Information (CODI) jest bezpłatną usługą, która pozwala na zgłoszenie zapytań dotyczących funkcji i konfiguracji systemu Cornerstone OnDemand podczas konsultacji z naszymi ekspertami.
Identyfikacja rozwiązań zgodnych z założonymi celami biznesowymi:
W ramach tej usługi analizujemy potrzeby klienta w zakresie procesów biznesowych HR oraz ich wsparcia przez aplikację. Identyfikujemy cele biznesowe i dostosowujemy rozwiązania do indywidualnych wymagań klienta.
Doradztwo pod kątem poszczególnych modułów wybranej aplikacji:
W ramach pierwszego etapu nasi konsultanci przeprowadzą demonstrację możliwości i funkcjonalności rozwiązania, udostępnią wersję testową platformy oraz wykonają analizę przedwdrożeniową. Przeprowadzenie analizy pozwoli określić cele biznesowe i przede wszystkim dobrze dopasować rozwiązanie do potrzeb firmy. Dobrze przeprowadzony cały etap analizy zwiększa w dużej mierze skuteczność i efektywność wdrożenia samego systemu.
Realizujemy pełen proces wdrożenia, w tym integrację systemu, konfigurację modułów i parametrów aplikacji, a także migrację danych i treści.
Zespół eConsulting przeprowadza kompleksowy proces implementacji zakupionego rozwiązania. Proces ten można podzielić na 4 podstawowe etapy:
Nasz zespół prowadzi również szereg działań mających na celu zapewnienie jakości i stabilności działania systemu oraz wdrożonych rozwiązań.
Aby zapewnić najwyższą jakość wdrożonego rozwiązania, przeprowadzamy szereg testów akceptacji funkcjonalnej, integracji i użytkownika. Proces ten wspierany jest przez doświadczonych Test Leaderów, którzy odpowiedzialni są za przygotowanie stosownej dokumentacji (Planu i Raportu z Testów) oraz za koordynowanie etapu testów.
Przeprowadzamy również walidację systemu w oparciu o przepisy GxP, w zgodności z regulacjami obowiązującymi w danej branży. Zakres walidacji jest indywidualnie precyzowany w oparciu o przeprowadzoną analizę ryzyka. Za walidację odpowiada oddelegowany Validation Leader, który pracuje w ramach zespołu eCvalidation (będącego częścią struktur eConsulting).
W przypadku walidacji, Validation Leader dołącza do zespołu wdrożeniowego w trakcie ustalania szczegółowych wymagań z klientem i odpowiedzialny jest zarówno za opracowanie niezbędnej dokumentacji walidacyjnej jak i ścisłą współpracę z zespołem projektowym w zakresie opracowywania dokumentacji technicznej oraz procedur jakościowych wymaganych na etapie utrzymania systemu. Validation Leader może pełnić rolę Test Leadera.
Bazując na doskonałej znajomości rozwiązania, dobrych praktykach związanych z zarządzaniem usługami informatycznymi oraz identyfikacji potrzeb organizacji, opracowaliśmy trzy pakiety usług związanych ze wsparciem operacyjnym wdrożonego rozwiązania.
Zarządzanie wydaniami i wersjami:
W ramach tego pakietu zapewniamy pełne wsparcie organizacji w zakresie nadzoru i kontroli w obszarze wdrożonego rozwiązania realizowane w ramach cyklicznych, kwartalnych nowych wydań i wersji producenckich oprogramowania oraz aktualizacyjnych inicjatyw serwisowych.
Do szczegółowego zakresu prac w obszarze zarządzania kwartalnymi wydaniami i wersjami zaliczamy:
Dodatkowo w ramach tych czynności gwarantujemy bieżący monitoring i kontrolę łatek aktualizacyjnych, status zgłaszanych poprawek systemowych oraz wszelkich innych czynności na środowisku produkcyjnym.
Zarządzanie zmianami:
Zarządzanie zmianą dla aplikacji to podstawowy proces zapewniający równowagę pomiędzy potrzebą wprowadzania zmian do systemów informatycznych, a wymogiem ich stabilnej i ciągłej pracy. Proces ten zapewnia, że zmiany są wykonywane według przyjętych standardowych metod, procesów i procedur w celu osiągnięcia skuteczności i efektywności wprowadzania zmian. W przypadku systemów objętych walidacją, jest to niezbędny proces pozwalający na utrzymanie systemu w stanie walidowanym. Validation Leader zaangażowany jest w ocenę i opiniowanie zmian, sprawowanie nadzoru nad niezbędną dokumentacją oraz testowaniem.
Nasi konsultanci zapewniają, że proces będzie kompletny oraz obejmie główne etapy związane z:
Linie wsparcia technicznego:
Aby zapewnić ciągłość pracy, skuteczną i szybką reakcję na zgłoszenia, bezpieczeństwo danych oraz kompetentne doradztwo w obszarze wdrożonego rozwiązania zgodnie z potrzebami Państwa firmy, świadczymy usługi dedykowanych linii wsparcia opartych na trójstopniowym modelu z biblioteki ITIL.
Helpdesk – 1 linia wsparcia
Helpdesk jest pierwszą linią pomocy i wsparcia w codziennej pracy użytkowników systemu. Przyjmowanie, rozwiązywanie i monitorowanie zgłoszeń to główne zadania tego poziomu wsparcia. Kontakt z użytkownikiem odbywa się przede wszystkim przez e-mail, komunikator i telefon. Nasi konsultanci Helpdesk posiadają wiedzę o stanie podstawowych składników systemu, np. awariach lub innych zdarzeniach. Wiedza techniczna, bardzo dobre umiejętności komunikacyjne oraz znajomość języków obcych to główne atuty naszego zespołu. Większość problemów zgłaszanych bezpośrednio konsultantom nie jest zbyt skomplikowana, a do ich rozwiązania wystarczy np. ustawienie nowego hasła lub zmiana uprawnień. Wymagają one bardzo dobrego zarządzania kontaktem z użytkownikiem i monitorowanie statusu zgłoszenia. Jeżeli problem jest bardziej skomplikowany to jest on przekazywany do kolejnych linii wsparcia.
Zarządzanie incydentami – 2 linia wsparcia
Na tym poziomie głównym zadaniem konsultantów jest obsługa i zarządzanie bardziej skomplikowanymi problemami dotyczącymi funkcjonującej aplikacji oraz ewentualnym wsparciem w zarządzaniu konfiguracją oprogramowania użytkownika końcowego w zakresie np. kompatybilności przeglądarek internetowych i oprogramowania systemowego. W ramach Zarządzania Incydentami obsługujemy również zmiany i wnioski użytkowników biznesowych wymagające rekonfiguracji parametrów systemu lub innych funkcjonalności dla aktualnej jego wersji.
3 linia wsparcia
Ostatni poziom wsparcia technicznego to głównie obsługa bardzo złożonych zapytań i błędów systemowych wynikających z incydentów oraz szeroko rozumiane zarządzanie problemami. Jest to działanie mające na celu zapobieganie powstawaniu incydentów oraz minimalizujące wpływ incydentów, którym nie można zapobiec. Na tym poziomie nasz zespół współpracuje bezpośrednio z dostawcą oprogramowania oraz gwarantuje skuteczną komunikację w zakresie definiowania i zarządzania zmianami dla wdrożonego systemu lub modułów.
Zespół konsultantów technicznych eConsulting jest obecny podczas całego cyklu życia wdrożenia wspierając lub wykonując prace również w obszarach związanych integracją.
Integracja systemowa
Migracja danych i kontentu
Podczas całego procesu konsultanci eConsulting stale współpracują z przedstawicielami Klienta, doradzając i proponując najlepsze rozwiązania, a także przeprowadzają proces szkolenia pracowników organizacji.
Inwestycja w usługi strategiczne Cornerstone OnDemand stanowi optymalne korzyści dla firm. Dzięki partnerstwu z eConsulting opracowywujemy, badamy i budujemy plan sukcesu w zarządzaniu talentami i zapewniamy zwrot z inwestycji. Nasze usługi strategiczne mają na celu zwiększenie inwestycji na każdym etapie realizacji celów organizacyjnych związanych z zarządzaniem talentami.
Zapisz się do naszego newslettera i bądź na bieżąco
eConsulting dostarcza wyspecjalizowane usługi IT, których odbiorcami są centra biznesowe oraz wiodące polskie i międzynarodowe firmy. Założona w 2002 roku firma, od początku dąży do wyznaczonych sobie celów stałego i zrównoważonego rozwoju.
Do not hesitate to contact us to get the best services! Call us or you can leave your number below and we will contact you.
Masz pytania odnośnie naszej oferty? Zadzwoń lub zostaw swój numer poniżej i my zadzwonimy do Ciebie.