CASE STUDY Wdrożenie systemu LMS z rozszerzonymi funkcjami szkoleniowymi

lms rozszerzone funkcje szkoleniowe

Zadanie

Wdrożenie systemu LMS z rozszerzonymi funkcjami szkoleniowymi. 

Nasz klient to międzynarodowa firma specjalizująca się w strategicznej komunikacji, z silnymi koneksjami w kluczowych centrach korporacyjnych i finansowych na całym świecie obejmujących 12 krajów. Jest to partner trzeciej co do wielkości grupy komunikacyjnej na świecie. Ze względu na pandemię wywołaną przez COVID klient potrzebował platformy szkoleniowej do organizowania systematycznych sesji z ekspertami w danej dziedzinie oraz do przechowywania nagrań z wcześniejszych spotkań.

Zakres prac

Szczegółowe określenie zakresu prac w procesie sprzedaży pozwoliło nam na precyzyjne zidentyfikowanie ograniczeń w potrzebach klienta. W rezultacie zastosowano czterotygodniowy format „NOW”. Podczas wdrożenia eConsulting skupiło się na przesyłaniu materiałów szkoleniowych i udostępnianiu ich określonym grupom użytkowników. Dodatkowo nasz zespół wdrożeniowy wyróżnił kilka kluczowych zadań:

  • Zarządzanie Materiałami Szkoleniowymi: Celem było przesyłanie i dokładne organizowanie materiałów szkoleniowych. Zapewniono w ten sposób ich dostępność dla określonych grup użytkowników.
  • Szkolenia Prowadzone przez Instruktorów (ILT): Funkcjonalność ILT została skonfigurowana w celu ułatwienia płynnych i efektywnych sesji szkoleniowych prowadzonych przez instruktorów.
  • Integracja Wirtualnych Szkoleń Prowadzonych przez Instruktorów (vILT): Nasi eksperci płynnie zintegrowali sesje wirtualnych szkoleń prowadzonych przez instruktorów (vILT) z platformą Microsoft Teams, ułatwiając zdalne uczenie się i współpracę.

Wynik

Pomyślne wdrożenie systemu LMS od Cornerstone OnDemand przyniosło naszemu klientowi wiele istotnych korzyści:

  • Uzyskanie scentralizowanej platformy do zarządzania szkoleniami i rozwojem pracowników we wszystkich regionach
  • Ujednoliceniem jakości i przekazu we wszystkich inicjatywach szkoleniowych i rozwojowych
  • Zwiększeniem efektywności poprzez automatyzację szkoleń prowadzonych przez instruktorów
  • Poprawieniem widoczności danych i możliwości raportowania, które pomagają spełnić oczekiwania dotyczące szkoleń pracowników 

Wdrożenie systemu LMS nie tylko sprostało bieżącym potrzebom naszego klienta, ale także stworzyło solidne fundamenty do ciągłego doskonalenia i rozwoju działań szkoleniowych. Zrealizowany projekt podkreśla nasze zaangażowanie w dostarczaniu skutecznych rozwiązań dostosowanych do unikalnych wymagań naszych klientów w dynamicznie ewoluującym globalnym środowisku.

PODZIEL SIĘ NA:

Request a consultation

Do not hesitate to contact us to get the best services! Call us or you can leave your number below and we will contact you.

Zamów konsultację

Masz pytania odnośnie naszej oferty? Zadzwoń lub zostaw swój numer poniżej i my zadzwonimy do Ciebie.

Julia Janowska FORMULARZ KONTAKTOWY

FORMULARZ KONTAKTOWY