Zadanie
Usprawnienie procesów raportowania zgodnych z normami GxP oraz doskonalenie strategii odzyskiwania działalności operacyjnej dla klienta z branży Life science.
Nasz klient doświadczał znaczących wyzwań w zakresie procesu raportowania w systemie Cornerstone, wynikających głównie z ograniczeń związanych z interfejsem wizualnym, konfiguracją formuł w polach oraz ograniczeniami w dostępie do danych bezpośrednio z platformy. Ponadto, klient wyraził konieczność osiągnięcia przez firmę poziomu gotowości do utrzymania krytycznych funkcji w przypadku sytuacji awaryjnej, umożliwiając równocześnie dostęp do danych niezależnie od systemu Cornerstone.
Zakres prac
eConsulting opracowało system oparty na dostępnych narzędziach, który umożliwia użytkownikowi pełne korzystanie z dostępnych opcji oraz personalizowane wyświetlanie danych zgodnie z jego preferencjami. Nasz zespół rozpoczął budowę fundamentów, które pozwoliłyby poszerzyć funkcjonalność systemu w następujący sposób:
• Tworzenie raportów dotyczących zgodności z GxP w zakresie szkoleń
• Wyświetlanie wskaźników KPI, aby upewnić się, że uczestnicy szkoleń i administratorzy stosują się do globalnych standardów
• Utrzymanie krytycznych funkcji nawet w przypadku niedostępności Cornerstone
• Ustanowienie zgodności szkoleń w zakresie zadań i procesów związanych z pracą
Wynik
System zaprojektowany przez eConsulting, wykorzystujący dostępne narzędzia, skutecznie określił sposób wykonywania zadań przez użytkowników na platformie klienta i zapewnił im niezbędne wsparcie. System umożliwił użytkownikom wyświetlanie danych w wymaganym formacie, odpowiadającym ich sprecyzowanym wymaganiom.