Zadanie
Klient reprezentuje jedną z największych na świecie firm biotechnologicznych z siedzibą w Szwajcarii, znaną z dostarczania diagnostyki in vitro i roli globalnego dostawcy innowacyjnych rozwiązań w głównych obszarach chorób. Zatrudniając ponad 100 000 pracowników na całym świecie, organizacja jest znaczącą postacią w sektorze biotechnologicznym.
Firma wyznaczyła sobie dwa główne cele:
- Usprawnienie procesu powiadamiania o szkoleniach poprzez automatyzację w celu zwiększenia wydajności i nadzoru nad przydzielaniem i monitorowaniem szkoleń pracowników.
- Podniesienie wskaźników uczestnictwa pracowników w inicjatywach szkoleniowych, aby zapewnić, że personel jest na bieżąco z najnowszymi rozwiązaniami i stale podnosi swoje umiejętności.
Dążąc do osiągnięcia tych celów, klient poszukiwał partnera usługowego z udokumentowaną wiedzą i doświadczeniem w zakresie szkoleń online i technologii w branży farmaceutycznej. Ich celem była współpraca nad opracowaniem dedykowanego widżetu szkoleniowego.
Decyzja o podjęciu współpracy z nami wynikała z pomyślnego zakończenia poprzednich wspólnych projektów, które pokazały nasze możliwości i kompetencje w tej dziedzinie.
Zakres prac – opracowanie widżetu edukacyjnego
Projekt rozpoczął się od nakreślenia przez klienta jego potrzeb w zakresie procesu szkoleniowego, które przełożyliśmy na szczegółowe wymagania biznesowe. Następnie zaproponowaliśmy rozwiązanie, biorąc pod uwagę zastosowaną technologię. Najtrudniejszą częścią było stworzenie rozszerzenia do przeglądarki Chrome, które przypominało o zaległych i nowych szkoleniach.
Po dokładnym przetestowaniu, aby upewnić się, że wszystko działa zgodnie z oczekiwaniami, uzyskaliśmy zgodę klienta i wdrożyliśmy produkt w całej organizacji.
Analiza i rozwój zajęły nam rok z powodu nowych wymagań, zmian i usprawnień. Przez kilka kolejnych lat wspieraliśmy system, aby działał sprawnie.
Nasz zespół składał się ze specjalistów w dziedzinie analizy biznesowej, rozwoju, testowania i DevOps. Zarządzaliśmy zadaniami i harmonogramami za pomocą Jira i stosowaliśmy metodę Kanban do rozwoju.
Wynik
Klient wyraził swoje zadowolenie z wyników projektu. Wdrożenie doprowadziło do znacznego wzrostu udziału pracowników w szkoleniach i skróciło czas potrzebny na ukończenie szkolenia od publikacji lub zadania, o czym świadczą statystyki aplikacji.
Klient pochwalił nasze profesjonalne podejście, elastyczność w dostosowywaniu się do zmian oraz gotowość do pomocy przy dodatkowych zadaniach.
Szczególnie doceniono nasz wkład w przygotowanie propozycji ulepszeń wymagań, które poprawiły produkt końcowy, a także nasze wskazówki dotyczące rekomendowania lepszych rozwiązań.
Jeśli Twoja organizacja potrzebuje pomocy w niestandardowych projektach rozwoju oprogramowania, służymy pomocą. Jako eConsulting mamy ogromne doświadczenie w realizacji najtrudniejszych projektów i dysponujemy jednym z najlepszych na rynku zespołem specjalistów. Zapraszamy do kontaktu!