Wyzwanie – Jak ujednolicić system szkoleniowy?
Naszym klientem jest międzynarodowa sieć szpitali świadczących usługi diagnostyczne i opieki zdrowotnej, koncentrująca się na rynkach głównie w Europie Środkowej i Wschodniej, a ostatnio także w Indiach. Klient działa za pośrednictwem dwóch obszarów – usług diagnostycznych i usług opieki zdrowotnej. Firma zatrudnia ponad 44 000 pracowników, a jej główna siedziba znajduje się w Polsce.
Firma zaangażowała eConsulting do wdrożenia trzech modułów Cornerstone OnDemand: Core, LMS i CHR.
Głównym celem tego projektu było zapewnienie, że wszyscy pracownicy firmy – będącej wysoce złożoną organizacją stale powiększającą się o nowe podmioty, z których każdy ma różne standardy i praktyki – przeszli specjalne szkolenie.
Klient dążył do zapewnienia, że wszystkie jego spółki i pracownicy otrzymają szkolenia z wyznaczonych obszarów. Priorytetem było ustanowienie ujednoliconej platformy szkoleniowej dla całej organizacji oraz scentralizowanego systemu edukacyjnego.
![corporate trainings lms](https://econsulting.pl/wp-content/webpc-passthru.php?src=https://econsulting.pl/wp-content/uploads/2024/04/corporate-trainings-lms-1024x559.png&nocache=1)
eConsulting zostało wybrane do realizacji tego zadania na podstawie procesu przetargowego. Nasza oferta oceniona została jako wyróżniająca ze względu na rozległą wiedzę specjalistyczną w tej dziedzinie oraz status lokalnego partnera, co skutecznie rozwiązało wyzwanie związane z zarządzaniem różnymi strefami czasowymi.
Zakres prac
Rozpoczęliśmy projekt przeprowadzając BPA (Business Process Alignment) w celu standaryzacji i usprawnienia procesów szkoleniowych klienta. Biorąc pod uwagę ogromną skalę klienta jako dużej organizacji, jego procesy różniły się znacznie w różnych jednostkach biznesowych i krajach. Ich celem było ustanowienie ustandaryzowanych procesów, które mogłyby być powszechnie stosowane we wszystkich jednostkach biznesowych. Faza BPA trwała około 2 miesięcy.
Idąc dalej, weszliśmy w fazę wdrożenia, w tym testów. Klient dostarczył nam szczegółową listę wymagań systemowych. Następnie zintegrowaliśmy te specyfikacje z systemem. Później weszliśmy w fazę prototypowania. Na tym etapie nasz zespół zaproponował rozwiązania, w jaki sposób zaspokoić potrzeby klienta przy użyciu możliwości Cornerstone. Prowadziliśmy wspólne dyskusje z klientem, wymieniając się spostrzeżeniami na temat wyglądu strony, konfiguracji i widoczności pól dla różnych użytkowników.
![healthcare corporate trainings](https://econsulting.pl/wp-content/webpc-passthru.php?src=https://econsulting.pl/wp-content/uploads/2024/04/healthcare-corporate-trainings-1024x559.png&nocache=1)
Po udanych testach i uruchomieniu systemu dla pracowników organizacji, klient zdecydował się na stałą współpracę z eConsulting w zakresie utrzymania systemu. Oprócz utrzymania systemu, nadzorujemy zarządzanie zmianami CSOD, zarządzanie incydentami, a także zarządzanie procesami aktualizacji i nowych wersji systemu dla klienta.
Podczas realizacji tego projektu nasz składał się z czterech członków: kierownika ds. zaangażowania, dwóch konsultantów wdrożeniowych i osoby odpowiedzialnej za projekty techniczne.
Wynik wdrożenia Cornerstone OnDemand
Obecnie zajmujemy się wsparciem systemu, administracją, procesami zarządzania aktualizacjami i nowymi wersjami, zarządzaniem incydentami dla klienta, zapewniając kompleksową pomoc we wszystkich usługach Cornerstone. Początkowo wdrożyliśmy CSOD tylko dla jednej z jednostek biznesowych klienta. Z czasem rozszerzyliśmy nasz zakres o wiele nowych jednostek, które obecnie stanowią znaczną część grupy klienta.
Klient wyraził ogromną satysfakcję z wykonanego projektu, podkreślając zadowolenie z udanej współpracy i osiągnięcia zamierzonych rezultatów. Wcześniej klientowi brakowało globalnego narzędzia do szkoleń – teraz ma uniwersalną platformę, która oferuje ustrukturyzowane, ujednolicone szkolenia i plany rozwoju dla wszystkich pracowników. Celem było zapewnienie ukończenia niezbędnych szkoleń przez pracowników, co dzięki systemowi Cornerstone i wdrożeniu eConsulting zostało osiągnięte.