W tym roku wyruszyliśmy na spotkania z pionierami dużych i średnich przedsiębiorstw podczas Basecampów Salesforce. Byliśmy w Hamburgu, Berlinie, Warszawie, Zurychu i Dublinie, gdzie udało nam się zaczerpnąć inspiracji i spotkać ze stale rosnącą społecznością Salesforce CRM.
Salesforce zapowiada czwartą rewolucję przemysłową. Obecnie widać, że tworzenie sieci kontaktów i interakcji z klientami jest prawdziwym motorem napędowym.
Według najnowszych trendów, firmy będą cyfryzować swoje procesy, aby lepiej obsługiwać i rozumieć swoich klientów. Jednak nie powinny popełniać błędu polegającego na przekształcaniu obecnych procesów jeden do jednego w procesy cyfrowe, lecz powinny wykorzystać okazję do stworzenia i zmapowania innowacji procesowych w sposób zorientowany na klienta.
Firmy, którym uda się to zrobić dobrze, wyjdą silniejsze z transformacji cyfrowej i zaoferują swoim klientom długoletnie doświadczenie, spełniając wszystkie ich potrzeby.
Salesforce jest w pełni zaangażowany w Service Cloud jako centralny punkt kontaktowy z klientem. Dzięki temu może zrozumieć swojego klienta, nauczyć się od niego, zainspirować go i wskazać nowe innowacje produktowe – tutaj klient doświadcza zmiany perspektywy z: “Co kupuję” na “Jak kupuję„.
Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak eConsulting wspiera swoich klientów za pomocą usługi Salesforce Service Cloud, skontaktuj się z nami: salesforce@econsulting.pl