CASE STUDY Wdrożenie systemu Cornerstone u klienta z branży kosmetycznej

Przedmiot

Projekt polegał na dostarczeniu skonfigurowanego portalu Cornerstone (wszystkie moduły na platformie CSOD) dla klienta z branży kosmetycznej obecnego na ponad 60 rynkach. Głównym celem była transformacja procesów lokalnych do wspólnego globalnego procesu z zachowaniem wymagań lokalnych.

Oczekiwania i główne wymagania projektu

  • wdrożenie jednego systemu, obsługującego procesy HR w firmie
  • jeden master data system do zarządzania użytkownikami
  • integracja portalu z zewnętrznymi portalami, takimi jak LinkedIn Learning, LinkedIn Recruiter
  • system dla oceny pracowniczej i wyliczania bonusów
  • system do zarządzania bonusami (premie pieniężne i inne, np. prywatna opieka medyczna, telefony komórkowe, samochody służbowe itp.)
  • raportowanie do systemów IFS
  • system dostępny w ponad 60 krajach, również w lokalnych językach
  • niestandardowe rozwiązania, takie jak:
    • goal filtering (filtrowanie celów w widoku użytkownika z podziałem na cele indywidualne, zespołowe, managera itp.)
    • licznik akcji przypisanych do użytkownika
  • integracja z SSO
  • dostarczenie custom reports (Outbound Data Feed) na FTP klienta
  • zgodność systemu z Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych (RODO)
  • przygotowanie i dostarczenie scenariuszy testowych zgodnych z wymaganiami klienta

Rezultat

Pomimo wysokiej komplikacji projektu, braku ściśle ustalonych procesów po stronie klienta oraz zmiennych wymaganiach, projekt został dostarczony w wyznaczonym czasie, nie wykraczając poza ustalony budżet i w jakości przewyższającej oczekiwania klienta. Ponadto zmieniło się podejście do realizacji projektu z waterfall na agile, a decyzja ta była podyktowana zmieniającymi się wymaganiami, oczekiwaniami oraz gotowością procesową klienta. 

Zostało wdrożonych 9 modułów w dwóch fazach. W fazie pierwszej skupiliśmy się na dostarczeniu modułu COREowego i HRowego oraz Learningu. W fazie drugiej natomiast skonfigurowano i wdrożono 5 pozostałych modułów w tym samym czasie. Cały projekt od kick off do Go Live zajął około roku, gdzie fazy przedzielone były około 3-miesięczną przerwą na prace z danymi, realizowane przez klienta. Projekt podzielony został na dwie fazy:

Faza 1 projektu zajęła około 3 miesiące (od listopada 2018 do lutego 2019). Projekt obejmował wdrożenie modułów: Core, CHR i LMS 

Faza 2 projektu zajęła około 6 miesięcy (od końca czerwca do 2 grudnia 2019). Projekt obejmował wdrożenie modułów: recruiting, onboarding, performance, compensation i succession

PODZIEL SIĘ NA:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

FORMULARZ KONTAKTOWY