CASE STUDY Wdrożenie systemu Cornerstone u klienta z branży kosmetycznej

Wdrożenie systemu Cornerstone

Przedmiot

Projekt polegał na dostarczeniu skonfigurowanego portalu Cornerstone (wszystkie moduły na platformie CSOD) dla klienta z branży kosmetycznej obecnego na ponad 60 rynkach. Głównym celem była transformacja procesów lokalnych do wspólnego globalnego procesu z zachowaniem wymagań lokalnych.

Oczekiwania i główne wymagania projektu

  • wdrożenie jednego systemu, obsługującego procesy HR w firmie
  • jeden master data system do zarządzania użytkownikami
  • integracja portalu z zewnętrznymi portalami, takimi jak LinkedIn Learning, LinkedIn Recruiter
  • system dla oceny pracowniczej i wyliczania bonusów
  • system do zarządzania bonusami (premie pieniężne i inne, np. prywatna opieka medyczna, telefony komórkowe, samochody służbowe itp.)
  • raportowanie do systemów IFS
  • system dostępny w ponad 60 krajach, również w lokalnych językach
  • niestandardowe rozwiązania, takie jak:
    • goal filtering (filtrowanie celów w widoku użytkownika z podziałem na cele indywidualne, zespołowe, managera itp.)
    • licznik akcji przypisanych do użytkownika
  • integracja z SSO
  • dostarczenie custom reports (Outbound Data Feed) na FTP klienta
  • zgodność systemu z Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych (RODO)
  • przygotowanie i dostarczenie scenariuszy testowych zgodnych z wymaganiami klienta

Rezultat

Pomimo wysokiej komplikacji projektu, braku ściśle ustalonych procesów po stronie klienta oraz zmiennych wymaganiach, projekt został dostarczony w wyznaczonym czasie, nie wykraczając poza ustalony budżet i w jakości przewyższającej oczekiwania klienta. Ponadto zmieniło się podejście do realizacji projektu z waterfall na agile, a decyzja ta była podyktowana zmieniającymi się wymaganiami, oczekiwaniami oraz gotowością procesową klienta. 

Zostało wdrożonych 9 modułów w dwóch fazach. W fazie pierwszej skupiliśmy się na dostarczeniu modułu COREowego i HRowego oraz Learningu. W fazie drugiej natomiast skonfigurowano i wdrożono 5 pozostałych modułów w tym samym czasie. Cały projekt od kick off do Go Live zajął około roku, gdzie fazy przedzielone były około 3-miesięczną przerwą na prace z danymi, realizowane przez klienta. Projekt podzielony został na dwie fazy:

Faza 1 projektu zajęła około 3 miesiące (od listopada 2018 do lutego 2019). Projekt obejmował wdrożenie modułów: Core, CHR i LMS 

Faza 2 projektu zajęła około 6 miesięcy (od końca czerwca do 2 grudnia 2019). Projekt obejmował wdrożenie modułów: recruiting, onboarding, performance, compensation i succession

PODZIEL SIĘ NA:

Request a consultation

Do not hesitate to contact us to get the best services! Call us or you can leave your number below and we will contact you.

Zamów konsultację

Masz pytania odnośnie naszej oferty? Zadzwoń lub zostaw swój numer poniżej i my zadzwonimy do Ciebie.

Julia Janowska FORMULARZ KONTAKTOWY

FORMULARZ KONTAKTOWY